-
Koszyk jest pusty
Suma Netto
Ceny widoczne po zalogowaniu
Suma Brutto
Ceny widoczne po zalogowaniu
-
Reklamacje / Gwarancja
Wszystkie produkty objęte są gwarancją.
Gwarancja producenta
Produkty posiadające kartę gwarancyjną należy reklamować w serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym producenta.
Gwarancja K2distribution
Wszelkie inne należy odesłać do K2 na adres magazynu: H. Sienkiewicza 46 / D12, 41-800 Zabrze.
Zasadna reklamacja będzie skutkowała:
1. Naprawa
2. Wymiana
3. Korekta
Opłata diagnostyczna i transportowa.
W ponizszych przypadkach serwis gwarancyjny może nałożyć opłatę:• Wada spowodowana winą użytkownika.
• Usterka nie została potwierdzona (test OK).
• Awaria z powodu nieprawidłowego działania / nieoryginalnego systemu operacyjnego.
• Gdy partner rezygnuje z usługi gwarancyjnej i chce uzyskać pomoc serwisową dotyczącą awarii urządzenia.
• Brak w zestawie integralnych akcesoriów (ładowarki, kable itp.)